آقامحمدی:

 جمعیت پیشگامان توسعه و عدالت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در تهران رونمایی می‌شود

همدان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در ۱۰۰ محله تهران تا قبل از پایان سال، جمعیت پیشگامان توسعه و عدالت در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۵۷۰۹
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی آقامحمدی در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلب و نیم قرن خدمات داوطلبانه دکتر هادی غروی در همدان، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: اولین زنان داوطلب بودند که اولین روح را علیه ظلم بین المللی دمیدند و در ادوار  دیگر از آن سراغ نداریم؛ وظیفه خود می‌دانم از زنان داوطلب جمعیت هلال احمر تشکر کنم چراکه زنان هستند که روح خدمات این چنین را در جامعه می‌دمند.

وی با بیان اینکه کاری که شما داوطلبین انجام می‌دهید در حقیقت کار انبیاء است، افزود: شما به انسان‌ها خدمت می‌کنید و هیچ انسانی کم ارزش نیست؛ به جایگاهی که دارید شکرگزار باشید؛ این پاکی دل نعمتی است که خداوند به شما داده است و همانگونه که شما به دیگران رحم می‌کنید خداوند به شما و خانواده شما رحم می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در ۱۰۰ محله تهران تا قبل از پایان سال، جمعیت پیشگامان توسعه و عدالت در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، رونمایی می‌شود تا افراد ۹ تا ۱۸ ساله در این طرح، بسیج و در هر محله یک هزار نفر سازماندهی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار